|
Quest Carbon voor €3000
|
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15391
12136 x bedankt in 5708 berichten
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...est-carbon
Zag 'm toevallig staan. Realistisch prijsje denk ik.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 2.820
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4359 x bedankt in 2397 berichten
(19-Jan-2024, 11:34 PM)365cycle schreef: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...est-carbon
Zag 'm toevallig staan. Realistisch prijsje denk ik.
Voor 1000 euro meer rij je een DF XL.
Berichten: 2.991
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44845
4643 x bedankt in 1983 berichten
(20-Jan-2024, 11:31 AM)ZoefZoef schreef: Voor 1000 euro meer rij je een DF XL.
Maar geen E-VM, wat dit wel is.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Berichten: 2.820
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4359 x bedankt in 2397 berichten
(20-Jan-2024, 12:17 PM)Willeke_IGKT schreef: (20-Jan-2024, 11:31 AM)ZoefZoef schreef: Voor 1000 euro meer rij je een DF XL.
Maar geen E-VM, wat dit wel is.
Die heb je niet echt nodig in Nederland.
Berichten: 2.545
Topics: 14
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1331
5033 x bedankt in 2385 berichten
Voor sommigen is het misschien wel welkom. Zeker met Bafang is het niet heel duur.
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4572
5279 x bedankt in 3446 berichten
(20-Jan-2024, 11:31 AM)ZoefZoef schreef: (19-Jan-2024, 11:34 PM)365cycle schreef: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...est-carbon
Zag 'm toevallig staan. Realistisch prijsje denk ik.
Voor 1000 euro meer rij je een DF XL.
Voor nog wat meer heb je een ....
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 1.094
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
2115 x bedankt in 1063 berichten
De DF'jes die ik op marktplaats zie staan zijn toch echt wel een stukje meer hoor.
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15391
12136 x bedankt in 5708 berichten
20-Jan-2024, 02:10 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Jan-2024, 02:13 PM door 365cycle.)
Die wel ja. Maar nog niet alles staat op marktplaats.
Moet nog even foto's maken
Overigens is het sterk afhankelijk van je persoonlijke eisen & wensen of een Quest Carbon of DF XL beter is.
Ze zijn heel verschillend. Als ik in die prijsklasse in Zeeland moest rijden zou ik zeker voor de Quest gaan: Weinig stad, veel lange rechte stukken, vaak harde wind.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3516
10915 x bedankt in 5192 berichten
(20-Jan-2024, 01:15 PM)Hardloper schreef: Voor nog wat meer heb je een ....
Wat????
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 1.858
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 1036
3406 x bedankt in 1521 berichten
(20-Jan-2024, 02:49 PM)Wim -de roetsende schreef: (20-Jan-2024, 01:15 PM)Hardloper schreef: Voor nog wat meer heb je een ....
Wat????
Er is altijd wat beters/anders te krijgen voor 'maar een beetje meer'.
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4572
5279 x bedankt in 3446 berichten
(20-Jan-2024, 05:01 PM)Frutsel schreef: (20-Jan-2024, 02:49 PM)Wim -de roetsende schreef: (20-Jan-2024, 01:15 PM)Hardloper schreef: Voor nog wat meer heb je een ....
Wat????
Er is altijd wat beters/anders te krijgen voor 'maar een beetje meer'.
Precies dit is waar ik op doelde. En om geen raar figuur te slaan wou ik het niet concreet maken. zoals Frutsel al mijn gedachtegang uitlegde, je kunt altijd de grens weer iets omhoog bijstellen om net wat beters / anders te krijgen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3516
10915 x bedankt in 5192 berichten
Helemaal duidelijk.
Iets anders, maar je hebt ook van die mensen die iets niet kopen, omdat er over een jaar (weer) een verbeterde/vernieuwde versie komt.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 4.057
Topics: 129
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 4572
5279 x bedankt in 3446 berichten
(20-Jan-2024, 07:46 PM)Wim -de roetsende schreef: Helemaal duidelijk.
Iets anders, maar je hebt ook van die mensen die iets niet kopen, omdat er over een jaar (weer) een verbeterde/vernieuwde versie komt.
Met bepaalde dingen heb ik ook wel gewacht tot dat het model kwam die voldoende aansloot op mijn wensen. Terwijl de voorganger ook al lichtte interesse wekte. Zo heb ik voor de fietscomputer en horloge gewacht tot dat ze GNNS ondersteuning kregen. De oude deed het nog wel, maar de batterij duur is te beperkt voor de grote hoeveelheid sport wat ik ermee doet. Maar de data is ook veel te beperkt naar mijn zin. Maar met het huidige model zal ik nog wel wat iteraties kunnen wachten. Hij bevat grote deels wat ik belangrijk vind, dat er geen ECG mee te maken valt is jammer. Maar als ik hierop had gewacht, dan had ik ook weer fijne momenten gemist. Wat was het fijn tijdens een Trailrun in Winterberg om te weten hoe ik terug moest lopen bv.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
|
Gebruikers die dit topic lezen:
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|