Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dashcam / action cam / camera / motordashcam voor in de velomobiel
#53
(03-Jan-2024, 07:04 PM)365cycle schreef:
(03-Jan-2024, 07:03 PM)Hardloper schreef: Is die niet te gebruiken om je telefoon/tablet uit te breiden kwa opslag? Of heb je een Apple telefoon / tablet en/of is het een orginele SD kaart?
Geen Apple, maar ook geen mogelijkheid om opslag te monteren. En er zit meer geheugen in dan ik in de komende paar jaar vol ga krijgen Smile

Maar even relevante informatie. Welke minimale snelheid raad je aan? 150mb/s
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#54
(03-Jan-2024, 07:30 PM)Hardloper schreef: Maar even relevante informatie. Welke minimale snelheid raad je aan? 150mb/s
Da's wel overdreven. Ze moeten vooral een constante stroom probleemloos kunnen verwerken.
Mijn cams doen 2x137MB/minuut. 

Mijn kaartjes kunnen officieel 100MB/sec verwerken, maar of dat ook blijvend kan als je continu gaat beschrijven waag ik te betwijfelen. (Sandisk High Endurance)
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#55
(03-Jan-2024, 06:53 PM)365cycle schreef:
(03-Jan-2024, 06:43 PM)twilwel schreef: Meteen SD kaarten van 128Gb bestelt (was 32Gb). Die kosten tegenwoordig ook niet veel meer zeg!
Klopt. Zorg wel dat ze snel genoeg zijn om de een 2x1080p datastroom te verwerken. Ik heb één nutteloze 256GB kaart, mis continu stukken film Sad

Zo'n kaart heb ik ook weleens gehad, ondanks dat de specs zeiden dat het goed moest zijn. Daarom nu maar goedkope aliexpres sd-kaarten van klasse 10. Schrijfsnelheid tot70MB/sec.

De 32GB kaart die ik oorspronkelijk mee besteld had met de motocams deed het goed, en zou voldoen als ik het alleen gebruikte als bewijsmateriaal. Om een evenement als de oliebollentocht helemaal mee op te nemen in 2xHD is 32GB echter veel te weinig.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#56
Dergelijke kaartjes bestellen op AliExpress, is dat wel veilig? Als in: krijg je dan wel echt de grootte van de kaartjes en niet zoals jaren terug met USB-sticks dat je een gemanipuleerde geheugensticks ontving waarvan de grootte totaal niet overeen bleek te komen?
Antwoord }
Bedankt door:
#57
(03-Jan-2024, 10:36 PM)ZoefZoef schreef: Dergelijke kaartjes bestellen op AliExpress, is dat wel veilig?  Als in: krijg je dan wel echt de grootte van de kaartjes en niet zoals jaren terug met USB-sticks gemanipuleerde geheugensticks waarvan de grootte totaal niet overeen bleek te komen?
Zolang je geen 2TB kaarten bestelt denk ik dat je een redelijke kans hebt Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door:
#58
(03-Jan-2024, 10:36 PM)ZoefZoef schreef: Dergelijke kaartjes bestellen op AliExpress, is dat wel veilig?  Als in: krijg je dan wel echt de grootte van de kaartjes en niet zoals jaren terug met USB-sticks gemanipuleerde geheugensticks waarvan de grootte totaal niet overeen bleek te komen?

Ik heb me vaker een buil gevallen en mateloos geërgerd aan onder-presterende dure camera's en sd-kaartjes dan aan goedkope. Ik heb bijvoorbeeld veel plezier gehad van spotgoedkope kleine key-fob cameraatjes terwijl ik een dure action-cam heb waar ik helemaal niet mee overweg kan, ook niet met de software die erbij is en verplicht ben te gebruiken vanwege het rare formaat waarin het opgenomen wordt. Mijn oude GoproHero pak ik daarom vaker maar ook die bevriest nog weleens. Dan denk je leuke beelden te hebben, maar je komt thuis en..... niets.

Met die key-fob cameraatjes kon ik nog weleens het risico nemen om 'm bijvoorbeeld onder de body van de velomobiel te hangen om wielophanging of achtervering mee te filmen. Ze zijn zo licht dat ze geen stabilisatie nodig hebben voor een redelijk goed beeld zonder schokken. Beeldkwaliteit is wat minder, dat wel, maar ze deden het op de meest onwaarschijnlijke plekken zonder mankeren en zonder doorlopen van een onbegrijpelijk menu of touchscreen die te gevoelig of niet gevoelig genoeg is. Alles wat ik nodig had om te bevestigen aan de body was meestal wat tape en/of velcro.

Met SD kaarten is een hoge prijs en een dure merknaam helaas geen garantie voor een goede werking.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#59
(03-Jan-2024, 10:59 PM)twilwel schreef: Met SD kaarten is een hoge prijs en een dure merknaam helaas geen garantie voor een goede werking.
Dat is niet waar ZoefZoef op doelt.
Met name met flash-geheugen kom je vaak dit soort fratsen tegen:

Een externe ssd van 60TB voor 35 euro?
Het kan (niet) op AliExpress
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: twilwel , Willeke_IGKT
#60
(03-Jan-2024, 07:03 PM)Hardloper schreef: Maar waar zit het die opname optie functie? Is dat in het scherm ingebouwd?

Ja, het scherm is ook de recorder, met 4 knopjes bovenop voor bediening waarmee je o.a. een menu kunt doorlopen of je voor of achter of allebei tegelijk wilt weergeven, stop en start recording en uit/aan. Daarnaast is er een afstandsbediening waarmee je bestanden op slot kunt zetten en middels een wifi knopje bestanden over kunt brengen naar je telefoon.

(03-Jan-2024, 11:08 PM)365cycle schreef: Een externe ssd van 60TB voor 35 euro?
Het kan (niet) op AliExpress

Je moet bedenken dat aliexpres niet 1 bedrijf is, maar heel veel verschillende verkopers die van het aliexpres platform gebruik maken. Het werkt eigenlijk ongeveer zoals Amazon. En natuurlijk zitten er rotte appels tussen. Het loont de moeite om na te gaan of de claims überhaupt geloofwaardig zijn en wat de ervaringen en recensies van klanten zijn. In het geval van deze sd kaarten, die kosten 5 euro/st en dan durf ik wel wat risico te nemen. De verkoper van mijn keuze geeft zelf aan dat de kaarten tot zo'n 13GB onder de aangegeven 128GB kunnen zitten. Dat is natuurlijk een fors verschil, maar dat jeukt me niet bij deze lage prijs. Het voornaamste vind ik, is dat de schrijfsnelheid hoog genoeg is om vloeiend op te nemen.

Het klachten portaal van aliexpres is nogal vermoeiend, maar je wordt serieus genomen. Ik was onlangs met een artikel die aanvankelijk goed leek een week buiten de garantietermijn en dan kun je het ook echt wel vergeten. Dus ik ga meteen testen of de sd kaart voldoet wanneer ie er is.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#61
Een nachtelijk ritje met de velocam. Kentekens zijn in het donker, met de lampen van auto's in de lens schijnend, onleesbaar. Ik heb beeld voor beeld gekeken en soms wordt het even wat duidelijker maar letters en cijfers komen niet duidelijk naar voren. Als vervangende spiegel in het donker echter voldoet het prima. Afstanden tot een voertuig die achter me rijdt lijkt gemakkelijker in te schatten. Vanwege de lampen die van heel ver al opvallen, maakt het niet uit dat het beeld meer verkleind dan een CycleStar spiegel van B&M. 
Overdag ligt dat weer anders, dan zie je met een spiegel een auto eerder van ver komen.

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#62
Gek idee, misschien. Maar is het mogelijk om aan een opticien vragen om een stukje glas/kunstof te voorzien van een coating die verkleurd bij felle licht? Zoals die zelf kleurende zonnebril glazen? En dat je dit voor de lens van de camera plaatst? Geen idee hoe snel dat verkleuren plaats vind in beide richtingen. En of dat dan ook goed werkt.

https://www.zeiss.nl/vision-care/beter-z...zen.html#2 schreef:Snel donker. Snel helder: moderne meekleurende brillenglazen (zeiss.nl)[/url]]Een chemische reactie met bepaalde molecules ligt aan de basis van fotochromatische brillenglazen. Het geheim van ZEISS PhotoFusion X brillenglazen zijn foto-actieve molecules die snel reageren op veranderend licht. Wanneer het invallend licht verandert, met name UV-licht, ondergaan de moleculen een veranderingsproces waardoor de brillenglazen donkerder of lichter worden.

https://www.infotalia.com/wonen/bouwen-v...n/?art=195 schreef:Halogeenlampen geven onzichtbare UV- straling. Kom niet dichter dan 1 meter bij de lamp, want dan zou je je ogen en huid kunnen beschadigen. Halogeenlampen in een lees –en/of bureaulamp moeten voorzien zijn van een UV-filter. Geen nood, want tegenwoordig hebben alle nieuwe lampmodellen een dergelijke bescherming.

Geen idee hoe het zit met die vreselijke auto komlampen, maar wanneer die niet bescherming hebben. Dan is zo'n glas ideaal voor felle lichten.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: GertBr
#63
Deze keer een groepsrit met de AssenLiggers, overdag bij redelijk goede licht omstandigheden.



Omdat er afgelopen zondag een WinterFietsElfstedenTocht in Friesland was, waar we niet aan mee deden, hebben we er onze eigen draai er maar aan gegeven: een elfdorpentocht in Drenthe.

De voorste camera zit nu wat hogerop, op de neus, in plaats van heel laag in de neus. Dat geeft een beter beeld, maar ziet er niet erg sjiek uit, de camera aan de buitenkant van de body en de kabel naar binnen geleid onder tape. Dus ik ben inmiddels doende het inwendige van de safety module zo te veranderen dat de camera daarin past. Esthetisch is het de mooiste oplossing om beide camera's vrijwel onzichtbaar daarin te hebben en het biedt de meest wijde blik naar alle kanten. Een camera naar voren en een naar achteren gericht. 

Ik vind het ook wel grappig om zomers, wanneer ik open rij, te kunnen zien wat ik zoal doe onderweg.

Andere modificaties: er zit nu een 128GB SD kaart van aliexpres in de recorder met de merknaam "ProGamer". Dat staat er tenminste op. Dit is het maximum wat de recorder nog ondersteunt. Desnoods kan ik 9 uur (geschat) opnemen, voordat de lus de eerste opnames overschrijft. Alhoewel het kaartje maar 5 euro kostte excl. verzendkosten, kan ik geen dropouts vinden in de opnames. Ik heb geprobeerd de kaarten te testen met een programmaatje, maar om een of andere reden komt die niet tot een eindconclusie. De waarden die ik voorbij zag komen zaten rond de 17MB/sec schrijfsnelheid, hetgeen ruimschoots onder de geadverteerde maximale waarde is van 30MB/sec. Maar dat mag de pret niet drukken, het werkt gewoon! De capaciteit is nagenoeg gelijk aan de beloofde 128GB.

Het overzetten op de computer is zeer tijdrovend en omslachtig. Het is overduidelijk niet de bedoeling uren aan materiaal over te zetten, maar ik maak filmpjes en doe dat dus wel. Dus ik moet eerst met een app de bestanden downloaden naar mijn smartphone via een wifi verbinding. Dat gaat tergend langzaam en duurt uren. Kennelijk komt dat doordat de app eerst al die GB's om moet zetten van streams naar .mov bestanden. De foon mag al die tijd niet te ver van de recorder verwijderd zijn, want het wifi bereik is beperkt. Ik leg de foon dus in de schuur aan de lader, naast Bülky en laat de dingen z'n loop nemen.
Daarna vanuit de app de bestanden naar de Mac met Airdrop. Dat gaat wel redelijk snel. 

Het alternatief is het SD kaartje fysiek uit de recorder vissen met een pincet (of met lange nagels) en de bestanden met een kaartlezer op de computer zetten. Dat gaat razendsnel, maarrrr deze gedownloade bestanden zijn een stream en moeten eerst nog in een .mov omgezet worden. Ik heb dat 1 keer gedaan met VLC, maar werd er niet vrolijk van. Er zaten veel schrijffouten in en die moest ik opsporen en een aantal seconden wissen.

Dus ik houd het maar op die smartphone app en neem de vertraging voor lief.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#64
Alweer twee filmpjes waarin ik nog steeds op zoek ben naar de beste plek voor de voorste camera





De positie vooraan heeft het betere beeld, maar er is geen enkele referentie met de body van de velomobiel en dat vind ik jammer. De positie in de safety module lijkt me beter wanneer ik zonder racekap rij, want het maakt zichtbaar wat ik doe en de hoge positie is gewoonweg het beste qua overzicht. Maar met de racekap in het donker zie ik een groot geel vlak (van de beschenen racekap) en daarbuiten vooral duisternis.

De oplossing die ik bedacht heb: ik positioneer nog een derde camera net vóór het instapgat. Al naar gelang ik met of zonder racekap rij sluit ik de één danwel de ander aan op de dashcam recorder.

NB: ik weet nu zeker dat de gps-ontvanger in de afstandsbediening zit. Dat is mooi want die kan op een plek bevestigd worden waar de ontvangst goed is. In het geval van de Bülk met racekap is dat op de stijl tussen vizier en zijruit.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , Frutsel
#65
Genoeg met de frivole video's over cameraplaatsing, DIT is de belangrijkste reden dat ik een dashcam heb in de velomobiel: de dode hoek.

Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , 365cycle
#66
Dat soort trottoirbanden en 'varkensruggen' zouden echt verboden moeten worden om fietsstroken mee te begrenzen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , twilwel , Hoekie
#67
Doorgaande fietspaden om dorpskernen heen worden juist op veel plaatsen weggehaald. Ik heb het erover tegen iedereen die er iets mee zou moeten kunnen, maar het is soms net alsof ik de enige ben die het ziet.
Terwijl ik mijn stevige ongeluk van afgelopen Juli gewoon niet gehad had als dat goed geregeld was. Doordat ik niet langs de provinciale weg kon rijden, maar dwars door een dorpskern moest, moest ik over ongeveer 40 kruisingen in plaats van zes.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , twilwel , Hoekie
#68
Ik heb een abominabel rotonde in mijn dorp die op vier verschillende manieren genomen kan worden. Twee daarvan illegaal, een legale voor velomobielen en een legale voor overige fietsers smaller dan 75cm en minder dan drie wielen en die is door twee krappe bochten al bijna ondoenlijk voor stadsfietsen. Lijkt me een leuk project om aan te pakken en onder de neus van verantwoordelijken te drukken. In dit geval is er wel degelijk ruimte in overvloed om een veiliger, gemakkelijker en snellere bypass van die rotonde te maken.
Met de velomobiel rijd ik net als de auto's door de rotonde en het is voor mij dus geen probleem, maar voor veel fietsers is deze rotonde een horror die een toeristisch dorpje in een fietsprovincie niet past. Dankzij een maximum van 30km/u gebeuren er geen zware ongelukken, maar het kan zo gemakkelijk anders.

Een voortzetting via de Brink (een pietsie kleinere Brink? No way!) en dan naar links richting Assen is veel veiliger. Met een paar bordjes zou deze route aangegeven kunnen worden voor iedereen die richting Assen moet. Maar ja, stel je voor dat toeristen om het mooie winkelcentrum en de restaurants heen geleid worden. Slecht voor de economie!
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
#69
(24-Jan-2024, 01:21 PM)twilwel schreef: …stel je voor dat toeristen om het mooie winkelcentrum en de restaurants heen geleid worden. Slecht voor de economie…

Daarom gaan ook (bijna) alle knooppuntenroutes door het centrum van een dorp/stad…
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#70
Ik vermoed dat er meestal helemaal geen bewust beleid achter fietsroutes door kernen zit. Het zou daarnaast zomaar eens kunnen dat fietsers die kernen willen vermijden in de minderheid zijn.

Ik navigeerde tot voor kort altijd op topografische kennis, toeval en als ik er niet meer uitkwam een kaart, maar ik heb sinds kort een Garmin. Ik laat me graag leiden door toeval, dus één van de grote nadelen van zo'n ding is dat je vóór je rit al moet besluiten waar je langsgaat (ik weet dat je het toeval ook een rol kunt laten spelen bij routeplanning), maar daar staat een minstens zo groot voordeel tegenover, namelijk dat je je route zo kunt plannen dat je alle kernen omzeilt.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#71
(24-Jan-2024, 02:54 PM)melle z schreef: Ik vermoed dat er meestal helemaal geen bewust beleid achter fietsroutes door kernen zit. Het zou daarnaast zomaar eens kunnen dat fietsers die kernen willen vermijden in de minderheid zijn.
Dit is wel degelijk zo:
(24-Jan-2024, 02:06 PM)GertBr schreef:
(24-Jan-2024, 01:21 PM)twilwel schreef: …stel je voor dat toeristen om het mooie winkelcentrum en de restaurants heen geleid worden. Slecht voor de economie…
Daarom gaan ook (bijna) alle knooppuntenroutes door het centrum van een dorp/stad…
Exact dit is waar. Al van meerdere planners en verkeerskundigen (bij verschillende gemeentes) gehoord dat lokale middenstand fietsverkeer ook als shopverkeer ziet. Een doorgaande fietsroute dwars door een centrum leiden is dus goed voor de huurprijzen. In één specifiek geval geloven ze daarnaast ook dat een straatje met 30 winkels en 12 parkeerplaatsen afsluiten voor doorgaande zware motorvoertuigen problemen verminderde omzet op gaat leveren, ondanks dat er binnen een straal van 200 meter drie openbare parkeerplaatsen zijn. Dit terwijl fietsen parkeren en wandelen daar zeker met een rollator of rolstoel nu echt een probleem is, en er in de directe omgeving juist erg veel wat oudere mensen wonen, dus van enige realiteitszin kunnen we zowel de middenstand als de verkeerskundigen ze niet betichten Big Grin

(24-Jan-2024, 02:54 PM)melle z schreef: Ik navigeerde tot voor kort altijd op topografische kennis, toeval en als ik er niet meer uitkwam een kaart, maar ik heb sinds kort een Garmin. Ik laat me graag leiden door toeval, dus één van de grote nadelen van zo'n ding is dat je vóór je rit al moet besluiten waar je langsgaat (ik weet dat je het toeval ook een rol kunt laten spelen bij routeplanning), maar daar staat een minstens zo groot voordeel tegenover, namelijk dat je je route zo kunt plannen dat je alle kernen omzeilt.
Dit doe ik ook altijd, en dan ook altijd met een voor velomobielen geoptimaliseerde route. Toch ga je dan vaak dwars door een dorpskern.
Een voorbeeld dat je me direct te binnen schiet is Oude Tonge, waar ik eerder vaak tot zo'n 2 km/h van m'n gemiddelde kwijt raakte, tenminste, als ik in het dorp een beetje door kon rijden dan Tongue

route met de auto
route met de fiets (vanaf Noorder Krammer handmatig naar de Zuidkant getrokken, heeft geen invloed op het dorp)

Vanaf de punten waar de routes niet meer parallel lopen tot waar ze weer echt op een kruispunt bij elkaar komen heb je op de fietsroute 24 kruispunten in plaats van 2. Op zeker 4 van die kruispunten heb ik al eens een flink ongeluk met een automobilist moeten voorkomen. Daarbij rijd ik dan wel snel, zeker buiten de bebouwde kom, maar geen snelheid die een automobilist niet zou moeten verwachten van een fietser. Op het hele stuk rijden nl. ook bromfietsen, speed pedelecs en vaak ook groepen wielrenners.

PS: De route kan nog iets beter, uiteindelijk reed ik 'm anders dan in het begin. Ik heb het stuk in kwestie net geen 130 keer gereden (beide richtingen geteld).
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#72
(24-Jan-2024, 02:54 PM)melle z schreef: Het zou daarnaast zomaar eens kunnen dat fietsers die kernen willen vermijden in de minderheid zijn.

"Leg het aan en ze zullen komen" is een van mijn favoriete credo's.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#73
Hier was het argument om geen fietspad langs de (toen nog in planning) 80 km weg aan te leggen dat er daarvoor meer bomen in een park omgehakt zouden moeten worden.

Dus is er langs een deel van de geen fietspad maar wel een berm die zo breed is dat er makkelijk een fietspad in zou passen.

De alternatieve route komt niet in de buurt van winkels en maar een restaurant, maar maakt het wel nodig om die 80 km weg (tot twee keer) over te steken bij een rotonde die zo is aangelegd dat je als fietser niet goed over het midden kan kijken en op of in een ligfiets al helemaal niet.

En het verkeer dat eerder het centrum stond te blokkeren staat nu net iets verder naar het noorden, weer de toegang tot het centrum te blokkeren.

Fietser plagen of zelfs fietsers in gevaar brengen om het de automobilist makkelijker te maken (wat zoals gewoonlijk alleen een verplaatsing van het probleem oplevert.)
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: twilwel , Hoekie , 365cycle
#74
De camera's zitten nu beide in de Safety Module. De problemen met het beslaan van de lens van de voorste camera zijn opgelost, misschien door het warmere weer.

Nog wat filmpjes voor de leuk:

Solorit



Met de AssenLiggers

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#75
Zou je aub een foto van de camera’s in de Safety module willen maken en plaatsen…

Zou je aub een foto van de camera’s inde Safety module willen maken en plaatsen…
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , twilwel
#76
(04-May-2024, 02:33 PM)GertBr schreef: Zou je aub een foto van de camera’s in de Safety module willen maken en plaatsen…

Zou je aub een foto van de camera’s inde Safety module willen maken en plaatsen…

Van allebei de camera's dus  Big Grin Tongue
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , twilwel
#77
Photo 
Foto's van de camera's in de links beneden. Ik krijg het weer eens niet voor elkaar om een foto hier direct zichtbaar in te voegen (zucht).

[Afbeelding: DxfuBoqk5CkSGXu99]

[img]https://photos.app.goo.gl/DXW1CQ2Er2CP33ay7[/img]
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#78
Ligt niet aan jou. Ligt aan aan Google ('s beleid)
Ik ben zo vrij geweest om ze te downloaden en op postimage te zetten en die vervolgens hier te delen.

Bedankt voor het delen.

Henning vertelde me dat hij ze kitte met Sikaflex. Ik heb voor beugels + twee componenten epoxy lijm gekozen. Heb je de cam's gekit of zitten ze op beugels?

[Afbeelding: Safety-Modul-Cam-Front.jpg]

[Afbeelding: Safety-Modul-Cam-Back.jpg]
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , twilwel


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
OBT 2024 Rotterdam
Bij de laatste obt r...Veloquest — 12:25 AM
Hoofdsteun, verschil tussen open en dic...
Buff's heb ik hier o...Jeroen S — 12:09 AM
Indexing probleem
Hallo Jacco, Ik ve...Jeroen S — 11:48 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
zal nog eens een n...365cycle — 11:44 PM
Hoofdsteun, verschil tussen open en dic...
Het standaard nopp...Wim -de roetsende — 11:21 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
zal nog eens een nor...Peter de Rond — 10:50 PM
Indexing probleem
Ik vind filmpjes Roe...Fietsbennie — 10:40 PM
Resultaat meetwerk fietsongelukken
Of juist wel, want j...blokdoorn — 10:35 PM
Dit draadje gaat nergens meer over
Bij links afslaa...Roepers — 10:28 PM
Resultaat meetwerk fietsongelukken
Ik bedoelde trams ...datakneder — 10:20 PM
Resultaat meetwerk fietsongelukken
Bij links afslaan ...365cycle — 10:05 PM
Kilometer topic
945 km nu. Maar ...365cycle — 10:02 PM
Hoofdsteun, verschil tussen open en dic...
In mijn oude fie...twilwel — 09:42 PM
Indexing probleem
Thanx Bob! Hiervoor...JaccovZ — 09:21 PM
Indexing probleem
Nog een tip: als fie...Bob Hagendijk — 08:38 PM
Kilometer topic
gemiddeld .... km/...Hardloper — 07:09 PM
OBT 2024 Rotterdam
ZoefZoef de eenvou...ZoefZoef — 06:53 PM