Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel aanbieden via dit forum.
#1
Ik verkoop regelmatig velomobielen die ik opgeknapt heb, of in opdracht van klanten.
Wat is de mening, als ik deze ook aanbiedt via dit Forum?
Alvast bedankt voor de reacties.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
Volgens mij hoort deze vraag eigenlijk thuis in Tips, ideeën, wensen, vragen. Ik rapporteer 'm even met verzoek tot verplaatsing.

Als antwoord op je vraag: "Hier kun je je overtollige, overbodige (lig)fiets spullen te koop zetten. Geen commerciële advertenties a.u.b." dit staat bij de advertenties. Zal denk ik dus niet de bedoeling zijn - volgens mij opereer je in een grijs gebied maar grijze gebieden zijn niet fijn.

Op het Duitse forum is er ook nog een sectie "Gewerbliche Angebote", misschien is zoiets ook iets voor ons?
Antwoord }
Bedankt door:
#3
Het topic is verplaatst. Wat betreft het verzoek van Peter, ben ik het helemaal eens met 365cycle. Misschien is idd een afdeling Commerciële aanbiedingen een goed idee.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Wat mij betreft is het afhankelijk van de hoeveelheid fietsen.

2 of 3 vm-en per jaar lijkt mij geen probleem.

Bij 5 of meer is het wel commercieel lijkt mij.


Om het grijze gebied te voorkomen is een pagina met 'Commerciële Verkoop' waarschijnlijk wel het verstandigste.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#5
Denk dat dat niet eens nodig is.

De meeste potentiele kopers zul je nog steeds trekken via marktplaats.nl
Antwoord }
Bedankt door:
#6
Marco en ik hebben overlegd en het lijkt ons het meest zuiver een sectie aan te maken voor commerciële advertenties. We zullen Stan vragen dat te doen en hier melden als dat gereed is.

Groet, Erik
Antwoord }
Bedankt door:
#7
(05-Jan-2021, 10:53 PM)ErikvanD schreef: Marco en ik hebben overlegd en het lijkt ons het meest zuiver een sectie aan te maken voor commerciële advertenties. We zullen Stan vragen dat te doen en hier melden als dat gereed is.

Groet, Erik


Nog een subrubriek.  Denk niet dat het ook maar enige toevoeging geeft eigenlijk.  Er worden nu al nsuwelijks fietsen hier aangeboden.

Denk dat je dan beter die users een extra tagje kan geven.
Antwoord }
Bedankt door:
#8
(05-Jan-2021, 11:21 PM)ZoefZoef schreef: Nog een subrubriek.  Denk niet dat het ook maar enige toevoeging geeft eigenlijk.  Er worden nu al nsuwelijks fietsen hier aangeboden.
Er rijden ook nauwelijks ligfietsen in Nederland. Misschien kan dat forum ook wel weg.
Antwoord }
Bedankt door:
#9
(06-Jan-2021, 10:59 PM)365cycle schreef:
(05-Jan-2021, 11:21 PM)ZoefZoef schreef: Nog een subrubriek.  Denk niet dat het ook maar enige toevoeging geeft eigenlijk.  Er worden nu al nsuwelijks fietsen hier aangeboden.
Er rijden ook nauwelijks ligfietsen in Nederland. Misschien kan dat forum ook wel weg.


Als je dan toch dol bent op subrubrieken, maak dan voor elk merk en type een subrubriek.. en een rubriek voor trikes, ligfietsen, velomobielen en natuurlijk roeifietsen.
Ook weer met dr eigen subrubriek erbij voor elk afzonderlijk merk en type.


Wat maakt die ene verdwaalde commerciele advertentie voor verschil dat er een eigen rubriek verdient?

Rubriek, subforum. Noem het hoe je het noemen wilt.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Sharing my Shein discount code 2547G2K t...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:57 AM
Sharing my Shein discount code Y44R834 t...
Recumbent bicycle an...anvi032411 — 09:54 AM
Just saved 50% on Shein with this code 2...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:53 AM
Just saved 50% on Shein with this code Y...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:52 AM
2547G2K: Shein Free Shipping Code 2026 +...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:50 AM
Shein free shipping + 50% off (first ord...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:49 AM
Working Shein Coupon Code 2547G2K (Updat...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:48 AM
Working Shein Coupon Code Y44R834 (Updat...
Cycling enthusiasts ...anvi032411 — 09:47 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM