![]() |
|
bereikbaarheid ligfiets.net - Afdrukversie +- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl) +-- Forum: Algemeen (https://ligfietsers.nl/forum-1.html) +--- Forum: Hangplek (https://ligfietsers.nl/forum-13.html) +--- Topic: bereikbaarheid ligfiets.net (/thread-3453.html) |
bereikbaarheid ligfiets.net - ligvogel - 03-May-2026 Ik ben in Duitsland en het lukt op een of andere manier niet om ligfiets.net om mijn scherm te krijgen. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - Willeke_IGKT - 03-May-2026 Ik ben in Nederland en het lukte mij net zonder problemen. Dit helpt jou natuurlijk niet maar het geeft wel aan dat het geen algemeen probleem is. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - gideon - 03-May-2026 (03-May-2026, 02:24 PM)ligvogel schreef: Ik ben in Duitsland en het lukt op een of andere manier niet om ligfiets.net om mijn scherm te krijgen. Vanuit nederland ook niet RE: bereikbaarheid ligfiets.net - 365cycle - 03-May-2026 Dit was gisteren ook al. Ik hoorde het van Mark en Yair, terwijl ik geen problemen had. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - datakneder - 03-May-2026 Ik ben ook in Duitsland en ondervind geen problemen. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - ZoefZoef - 03-May-2026 Ik ben in Nederland en hier opent de pagina ook niet. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - LigfietsWilsum - 03-May-2026 Waarschijnlijk ergens een DNS-probleem... RE: bereikbaarheid ligfiets.net - Wim -de roetsende - 03-May-2026 (03-May-2026, 03:36 PM)ZoefZoef schreef: Ik ben in Nederland en hier opent de pagina ook niet. Hier wel. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - ZoefZoef - 03-May-2026 Net geprobeerd met 3 browser (samung browser, chrome en brave) en geen van allen laadt de website. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - TimSch - 03-May-2026 Bij mij gisteren niet, vandaag wel. Er rammelt ergens wel degelijk iets
RE: bereikbaarheid ligfiets.net - TheoZw - 03-May-2026 Ik kan ligfiets.net wel bereiken als ik mijn VPN uitschakel. Is vanochtend doorgegeven aan de webmaster. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - ZoefZoef - 03-May-2026 (03-May-2026, 04:53 PM)TheoZw schreef: Ik kan ligfiets.net wel bereiken als ik mijn VPN uitschakel. Ligfiets.net doet het nu wel als ik met de Tor Browser de site open. Met alledrie de eerder genoemde browsers weer niet. Allemaal mobiel trouwens. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - Boyd Maduro - 03-May-2026 Bij mij doet ie het niet via wifi, maar wel via mobiel internet (Op mobiel) RE: bereikbaarheid ligfiets.net - Gideonaut - 03-May-2026 Geen issues hier op welk netwerk dan ook, en ik neus er regelmatig op voor leuke deals om mn Baron op te knappen. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - 365cycle - 04-May-2026 (03-May-2026, 06:34 PM)ZoefZoef schreef:(03-May-2026, 04:53 PM)TheoZw schreef: Ik kan ligfiets.net wel bereiken als ik mijn VPN uitschakel. Dit duidt idd op DNS RE: bereikbaarheid ligfiets.net - LigfietsWilsum - 04-May-2026 Inderdaad, kan hier vanaf m'n werk er ook niet bij, via mobiel en thuis lukt het wel. Is er een wijziging van IP-adres geweest of een andere provider misschien? RE: bereikbaarheid ligfiets.net - mvdriel - 04-May-2026 Er lijkt in ieder geval een routing issue te zijn op het (interne) netwerk van TransIP. `mtr -4 ligfiets.net` geeft daar (over ipv4 dus) na 2 TransIP gateways "no route to host`, via ipv6 (`mtr -6 ligfiets.net`) werkt het wel prima. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - TheoZw - 05-May-2026 Volgens mij werkt Ligfiets.net weer zoals het hoort. Officieel heb ik nog niets gehoord. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - Wim -de roetsende - 05-May-2026 (05-May-2026, 08:20 AM)TheoZw schreef: Volgens mij werkt Ligfiets.net weer zoals het hoort. Officieel heb ik nog niets gehoord. Nu kan ik de site niet openen. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - LigfietsWilsum - 05-May-2026 't Is niet eerlijk! Ik kan hem nu zowel vanaf mobiel als vanaf m'n bedrijfsnetwerk openen, alsook vanaf thuis. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - Wim -de roetsende - 05-May-2026 (05-May-2026, 10:06 AM)LigfietsWilsum schreef: 't Is niet eerlijk! Een half uur later wel en nu weer niet. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - LigfietsWilsum - 05-May-2026 Ja, hier nu ook niet. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - TheoZw - 05-May-2026 Het lijkt er op dat ze de storing aan het onderzoeken zijn. Ook bij mij is nu de verbinding met ligfiets.net oké (VPN uitgeschakeld), verbinding niet oké (VPN ingeschakeld). RE: bereikbaarheid ligfiets.net - mvdriel - 05-May-2026 (05-May-2026, 12:27 PM)TheoZw schreef: Het lijkt er op dat ze de storing aan het onderzoeken zijn. Wie zijn ze? Is er al wel een ticket geopend bij TransIP? Dat lijkt me namelijk de eerste stap. Ik vermoed een beetje dat het iets is met een (foutieve) blacklist. Gisteren ging ipv4 routing over het interne netwerk van TransIP mis (en misschien nu nog wel) en ook vanaf bijvoorbeeld Coloclue. Vandaag gaat ipv4 bij de eerste hop van KPN al mis. Vanaf KPN daarnet geen route over ipv4 en over ipv6 wel met packet loss. RE: bereikbaarheid ligfiets.net - TheoZw - 05-May-2026 Officieel: alles zou weer normaal reageren. Hier thuis werkt het weer, zowel met iOS als Windows 11 apparatuur. Dat vanochtend en deel van de middag het wel en niet deed, kwam door het opstarten, herstarten en verschillende dingen uitproberen. |