ligfietsers.nl
Medeliggers onderweg - Afdrukversie

+- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl)
+-- Forum: Algemeen (https://ligfietsers.nl/forum-1.html)
+--- Forum: Hangplek (https://ligfietsers.nl/forum-13.html)
+--- Topic: Medeliggers onderweg (/thread-203.html)



RE: Medeliggers onderweg - Veloquest - 22-Nov-2023

(22-Nov-2023, 11:32 AM)PieterTrapt schreef:
(20-Nov-2023, 09:17 PM)Veloquest schreef:
(07-Nov-2023, 03:03 PM)PieterTrapt schreef: Vandaag rond 12:15 uur, een gele velomobiel op de Madijk, tussen Eelde en Groningen, reed hard richting noorden.

ik dacht eerst dat je Boyd tegen kwam maar die rijdt niet via eelde maar via peize. en die heeft een gele quest xs en rijdt ook hard. 
maar het zou steven dan kunnen zijn maar daar heb ik geen strava van dus dat kan ik niet na kijken. 

en ik was het ook niet want ik ben geel met schildpadden op de zijkant.

Hé, ik had dit bericht gemist, leuk!

Gisteren zag ik weer die oranje QuatreVelo geparkeerd staan bij de Hanzehogeschool Groningen (bij de van Doorenveste).

Is de berijder ook actief op dit forum?

stond er ook xander niezing op de Quatrovelo?  En als dat zo is dan zit die denk ik niet op dit forum of hij moet een andere naam gebruiken.


RE: Medeliggers onderweg - Schemerwoude - 23-Nov-2023

Gisteren in de buurt van Schaarsbergen. Denk een DF. Correct me if I'm wrong. <== Edit: Het blijkt dus een Alpha 7 Smile

https://www.youtube.com/watch?v=Q3fm9sjD4XY


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 23-Nov-2023

(23-Nov-2023, 01:30 AM)Schemerwoude schreef: Denk een DF. Correct me if I'm wrong.
Oké. Alpha 7.


RE: Medeliggers onderweg - PieterTrapt - 23-Nov-2023

(22-Nov-2023, 09:43 PM)Veloquest schreef: stond er ook xander niezing op de Quatrovelo?  En als dat zo is dan zit die denk ik niet op dit forum of hij moet een andere naam gebruiken.

Ik zal eens kijken, die QV staat er maar af en toe. Dank voor je reactie!


RE: Medeliggers onderweg - Lopopodium - 23-Nov-2023

Rond 16:00 een heer in een knaloranje hesje op een tweewieler over het fietspad van de N-weg tussen Haastrecht en Oudewater. Ik zat in de bus die langs kwam rollen.


RE: Medeliggers onderweg - Josligfiets - 01-Dec-2023

Vandaag een rode Versatile gespot in Wierden. Ik was wel op de fiets maar te ver weg om te groeten.


RE: Medeliggers onderweg - Hoekie - 01-Dec-2023

Ah ja, gisteren een trike bij viaduct Deltaweg (N256)
Vandaag een 2-wiel ligfiets op het fietspad langs het spoor Goes-Kapelle

Die met de trike is een nieuwe medeligger, de ligfietser is zeer waarschijnlijk dezelfde als die ik eerder gezien heb.
(heb de dashcam video niet bekeken)


RE: Medeliggers onderweg - Lopopodium - 06-Dec-2023

Daarnet een heer op een driewieler met een hond ernaast in de Loudonstraat te Den Haag.
Gisteren een heer op een (elektrische ondersteunde, gezien de snelheid) driewieler in Zaandam, vlakbij station Zaandam Kogerveld.


RE: Medeliggers onderweg - Roepers - 07-Dec-2023

Gisteren om een uur of half 4 een geelrode velomobiel met open wielkasten bij de fietsbrug van Hitzum. Misschien een DF of zoiets. We hebben gegroet.

Groet,

Marco


RE: Medeliggers onderweg - LigZeeuw - 14-Dec-2023

Vanmorgen een stukje op mijn speedpedelec in het goese meer (bij Goes, Zeeland) een witte qv proberen te volgen, dat was onbegonnen werk.


RE: Medeliggers onderweg - Hoekie - 14-Dec-2023

(14-Dec-2023, 09:28 AM)LigZeeuw schreef: Vanmorgen een stukje op mijn speedpedelec in het goese meer (bij Goes, Zeeland) een witte qv proberen te volgen, dat was onbegonnen werk.

Goedemorgen.


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 14-Dec-2023

Kon je het niet laten, Hoekie? Big Grin


RE: Medeliggers onderweg - Hardloper - 14-Dec-2023

(14-Dec-2023, 10:33 AM)Hoekie schreef:
(14-Dec-2023, 09:28 AM)LigZeeuw schreef: Vanmorgen een stukje op mijn speedpedelec in het goese meer (bij Goes, Zeeland) een witte qv proberen te volgen, dat was onbegonnen werk.

Goedemorgen.
Wat is je topspeed? 80 tanden had jij toch?


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 14-Dec-2023

Zojuist gespot in Rotterdam-Noordoost: Oranje-wit of rood-witte DF, van een behoorlijke afstand dus ik weet het niet helemaal zeker Smile


RE: Medeliggers onderweg - LigZeeuw - 14-Dec-2023

(14-Dec-2023, 11:34 AM)Hardloper schreef:
(14-Dec-2023, 10:33 AM)Hoekie schreef:
(14-Dec-2023, 09:28 AM)LigZeeuw schreef: Vanmorgen een stukje op mijn speedpedelec in het goese meer (bij Goes, Zeeland) een witte qv proberen te volgen, dat was onbegonnen werk.

Goedemorgen.
Wat is je topspeed? 80 tanden had jij toch?

De ondersteuning stopt bij 43 gps. Ik kan kortstondig wel naar 50 ongeveer maar dat houden mijn beentjes niet meer dan een 200-300m vol helaas. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks op de m-racer gaat zijn. Hopelijk dit jaar nog maar waarschijnlijk begin januari.


RE: Medeliggers onderweg - ZoefZoef - 14-Dec-2023

(14-Dec-2023, 03:02 PM)365cycle schreef: Zojuist gespot in Rotterdam-Noordoost: Oranje-wit of rood-witte DF, van een behoorlijke afstand dus ik weet het niet helemaal zeker Smile

Als geboren en getogen Rotterdammer moet ik gewoon nadenken waar je nou precies bedoelt..


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 14-Dec-2023

Misschien bedoel ik het wel niet precies Big Grin


RE: Medeliggers onderweg - Hoekie - 14-Dec-2023

Zowaar voor de deur. Als vervolg op https://ligfietsers.nl/thread-2018.html staat er in eens een WAW voor de deur.
Binnenkort maar eens overdag bewonderen.


RE: Medeliggers onderweg - Lopopodium - 14-Dec-2023

(14-Dec-2023, 05:17 PM)ZoefZoef schreef:
(14-Dec-2023, 03:02 PM)365cycle schreef: Zojuist gespot in Rotterdam-Noordoost: Oranje-wit of rood-witte DF, van een behoorlijke afstand dus ik weet het niet helemaal zeker Smile

Als geboren en getogen Rotterdammer moet ik gewoon nadenken waar je nou precies bedoelt..

Ik gok Kralingen. Was er veel groen of water?


RE: Medeliggers onderweg - ZoefZoef - 14-Dec-2023

(14-Dec-2023, 08:50 PM)Lopopodium schreef:
(14-Dec-2023, 05:17 PM)ZoefZoef schreef:
(14-Dec-2023, 03:02 PM)365cycle schreef: Zojuist gespot in Rotterdam-Noordoost: Oranje-wit of rood-witte DF, van een behoorlijke afstand dus ik weet het niet helemaal zeker Smile

Als geboren en getogen Rotterdammer moet ik gewoon nadenken waar je nou precies bedoelt..

Ik zat meer richting Hillegersberg-Schiebroek te denken.. en dan woon ik in Rotterdam-Oost.


Ik gok Kralingen. Was er veel groen of water?



RE: Medeliggers onderweg - Hoekie - 17-Dec-2023

We wilden toevallig net ieder aan ons weekend rondje beginnen.
Het is een gezamenlijk rondje geworden.

[Afbeelding: WAW-van-rechts.jpg]



RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 18-Dec-2023

Die WAW mist iets Big Grin


RE: Medeliggers onderweg - Hoekie - 18-Dec-2023

Klopt. Hij heeft 'm nog maar net en is nog aan het ontdekken.


RE: Medeliggers onderweg - datakneder - 18-Dec-2023

(18-Dec-2023, 12:37 PM)Hoekie schreef: Klopt. Hij heeft 'm nog maar net en is nog aan het ontdekken.

Hmmm. En hij/zij heeft nog niet ontdekt dat er iets mist...  Big Grin


RE: Medeliggers onderweg - Hardloper - 18-Dec-2023

(18-Dec-2023, 01:44 PM)datakneder schreef:
(18-Dec-2023, 12:37 PM)Hoekie schreef: Klopt. Hij heeft 'm nog maar net en is nog aan het ontdekken.

Hmmm. En hij/zij heeft nog niet ontdekt dat er iets mist...  Big Grin
De jouwe mist dit deeltje toch ook weleens?


RE: Medeliggers onderweg - datakneder - 18-Dec-2023

(18-Dec-2023, 03:19 PM)Hardloper schreef: De jouwe mist dit deeltje toch ook weleens?

Slechts bij een proefrit, of functioneel als er een aanhanger aan zit. Anders stuur ik haar niet bloot de straat op.