ligfietsers.nl
Medeliggers onderweg - Afdrukversie

+- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl)
+-- Forum: Algemeen (https://ligfietsers.nl/forum-1.html)
+--- Forum: Hangplek (https://ligfietsers.nl/forum-13.html)
+--- Topic: Medeliggers onderweg (/thread-203.html)



RE: Medeliggers onderweg - Frutsel - 01-Oct-2023

The Green thing heeft ook 'snorharen' achterop. Die reflecterende achterkant van een QV is net een kattekop, dus daar moesten snorharen bij Big Grin


RE: Medeliggers onderweg - Hardloper - 02-Oct-2023

(01-Oct-2023, 10:39 PM)Frutsel schreef: The Green thing heeft ook 'snorharen' achterop. Die reflecterende achterkant van een QV is net een kattekop, dus daar moesten snorharen bij Big Grin

Wist ik niet.


RE: Medeliggers onderweg - Bob Hagendijk - 02-Oct-2023

(02-Oct-2023, 09:08 AM)Hardloper schreef:
(01-Oct-2023, 10:39 PM)Frutsel schreef: The Green thing heeft ook 'snorharen' achterop. Die reflecterende achterkant van een QV is net een kattekop, dus daar moesten snorharen bij Big Grin

Wist ik niet.

Ik ook niet.


RE: Medeliggers onderweg - ZoefZoef - 02-Oct-2023

(02-Oct-2023, 09:12 AM)Bob Hagendijk schreef:
(02-Oct-2023, 09:08 AM)Hardloper schreef: [quote="Frutsel" pid='37410' dateline='1696192754']
The Green thing heeft ook 'snorharen' achterop. Die reflecterende achterkant van een QV is net een kattekop, dus daar moesten snorharen bij Big Grin

Wist ik niet.


De voorkant vind ik net een uil.

En bij een groene moet ik denken aan de Teenage Mutant Ninja Turtles. Dr mist dan alleen een bandana (?) Hetzelfde geldt voor de voorkant van de nieuwe Quest trouwens.


RE: Medeliggers onderweg - TimSch - 03-Oct-2023

Vandaag zowaar onderweg naar de arbeid om 7:00 in de vroege morgen kwam ik in Baflo een rood-witte QV tegen. Die had ik nooit eerder gezien.  Smile


RE: Medeliggers onderweg - Martin van Mourik - 05-Oct-2023

Ik heb vlakbij huis een velomobiel voorbij zien komen. Ik liep tegen zevenen nog even het bos in, hoorde achter me gerommel op het fietspad langs de N225 aan de oostkant Doorn uit, keek om, en zag een gele Quest naderen. Ik ben even opzij gestapt om hem te laten passeren, en heb hoi geroepen naar de bestuurder. Hij reed vrij rustig, of moest nog op gang komen, het is vals plat omhoog daar.


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 06-Oct-2023

Kwam vanochtend de meneer op de mid/hoge racer weer tegen tussen Haastrecht en Oudewater Smile

(tenminste, ik denk dat het een mid/hoge racer is, want ik zie altijd alleen dat er een man met donker haar boven het heggetje lijkt te zweven Big Grin )


RE: Medeliggers onderweg - Gideonaut - 06-Oct-2023

Dan was ik het niet want ik heb alleen een lowracer raptobike ?


RE: Medeliggers onderweg - Wim -de roetsende - 06-Oct-2023

Vanochtend kwam ik om half 10 een DF tegen in Eefde.

Eentje met reclame erop en in de kleuren: lichtblauw, wit, oranje en ???

Volgens mij woont hij in Zutphen en ik meen dat hij ook hier op het forum zit.


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 07-Oct-2023

Heb je goed Wim, dat is Jeroen. Hij was ook op de OBT in Limburg.


RE: Medeliggers onderweg - Bart Verbeek - 08-Oct-2023

Vanmorgen om 11:00 op de Houtribweg in Lelystad een oranje QV met witte muts. Ik ben in de berm gesprongen om ruimte te maken.


RE: Medeliggers onderweg - Bob Hagendijk - 10-Oct-2023

Net rond 15:00 een blauwe tweewieler met onderstuur in Almelo over het verdiepte spoor bij de Jumbo.


RE: Medeliggers onderweg - JanBurp - 10-Oct-2023

Vanmorgen én vanmiddag in de buurt en op de brug (A50) over de Rijn een open ligger. Ik kom hem wel vaker tegen. Ik zwaai altijd even.


RE: Medeliggers onderweg - Bob Hagendijk - 10-Oct-2023

(10-Oct-2023, 03:24 PM)Bob Hagendijk schreef: Net rond 15:00 een blauwe tweewieler met onderstuur in Almelo over het verdiepte spoor bij de Jumbo.
Stomtoevallig kwam deze 30 minuten later langs mijn huis terwijl ik buiten bezig was. Het bleek iemand uit de buurt te zijn op een Azub max. Fietsen is niet zijn hobby maar op een gewone fiets krijgt hij zadelklachten, dus heeft hij sinds 2 jaar een ligfiets.


RE: Medeliggers onderweg - De tovenaar - 16-Oct-2023

Vanmiddag een Greenmachine gespot langs het Valleikanaal bij Leusden:

[Afbeelding: medium.jpg]


RE: Medeliggers onderweg - datakneder - 16-Oct-2023

Vanmiddag bij de spoorwegovergang bij de grens tussen Elten en Babberrich een handbiker. Zag er uit als een behoorlijk snelle. Het voelde ook raar om in mijn velomobiel iemand te groeten die nog veel lager was dan ik.


RE: Medeliggers onderweg - Arend-Jan - 17-Oct-2023

Witte Quest, vanmorgen 07:55, langs de A12 thv Zevenhuizen, goedemorgen vanuit de Milan!
[Afbeelding: Quest.png]
[Afbeelding: Quest2.png]


RE: Medeliggers onderweg - Josligfiets - 25-Oct-2023

Vandaag rond een uurtje of 12 langs het kanaal in Vroomshoop een ligfiets gespot. Ik neem aan dat het niet Fietsbennie was want het was een trike met vlaggetje. Het was aan de overkant dus wel gebeld maar ik ben niet gezien


RE: Medeliggers onderweg - De tovenaar - 28-Oct-2023

Ik heb ze zelf niet gespot, maar deze twee ligfietsers zijn momenteel onderweg naar Barcelona met de Flevobike Greenmachine:
https://www.crazyguyonabike.com/doc/?doc_id=25437


RE: Medeliggers onderweg - Arend-Jan - 31-Oct-2023

(17-Oct-2023, 09:10 AM)Arend-Jan schreef: Witte Quest, vanmorgen 07:55, langs de A12 thv Zevenhuizen, goedemorgen vanuit de Milan!
[Afbeelding: Quest.png]
[Afbeelding: Quest2.png]

Denk dat vanmorgen dezelfde even achter me zat, dit maal zonder racekap (en ik met), weer langs de A12


RE: Medeliggers onderweg - Roepers - 31-Oct-2023

Gisteren rond kwart voor 1, tussen Mar(s)sum  en Leeuwarden op de Ljouwerterwei/Poptawei een tadpole trike vanuit Leeuwarden. Ik kwam uit de richting van Marsum op de Mini. We hebben gegroet.

Groet,

Marco


RE: Medeliggers onderweg - Hardloper - 31-Oct-2023

Volgens mijn broer een deze ochtend een oranje QV langs het kanaal in Eindhoven.


RE: Medeliggers onderweg - ZoefZoef - 01-Nov-2023

Dinsdagmiddag een man op een blauwe GreenMachine in Delft.Gegroet maar niet teruggegroet. Prima joh, dan niet Wink


RE: Medeliggers onderweg - Raptobrikker - 01-Nov-2023

Vanmorgen, toen de Brienenoordbrug weer openging na passerende schepen, een velomobilist in tegengestelde richting. Ik reed in een rode Quest met racekap richting Zuid.


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 01-Nov-2023

(31-Oct-2023, 10:33 PM)Hardloper schreef: Volgens mijn broer een deze ochtend een oranje QV langs het kanaal in Eindhoven.
Dat kon Jules nog weleens zijn.

(01-Nov-2023, 01:40 PM)Raptobrikker schreef: Vanmorgen, toen de Brienenoordbrug weer openging na passerende schepen, een velomobilist in tegengestelde richting. Ik reed in een rode Quest met racekap richting Zuid.
Ah, jij was het! Dat was echt grappig Big Grin Ik stond een kwartiertje voor de open brug, gezellig te kletsen met die drie wielrenners die je ook gepasseerd hebt. Eén van de laatste dingen die zij zeiden was: "ja, dit is toch wel bijzonder hoor, zie je echt niet iedere dag..."

...en toen kwam jij langs, hahaha Big Grin


RE: Medeliggers onderweg - Raptobrikker - 01-Nov-2023

(01-Nov-2023, 03:04 PM)365cycle schreef:
(31-Oct-2023, 10:33 PM)Hardloper schreef: Volgens mijn broer een deze ochtend een oranje QV langs het kanaal in Eindhoven.
Dat kon Jules nog weleens zijn.

(01-Nov-2023, 01:40 PM)Raptobrikker schreef: Vanmorgen, toen de Brienenoordbrug weer openging na passerende schepen, een velomobilist in tegengestelde richting. Ik reed in een rode Quest met racekap richting Zuid.
Ah, jij was het! Dat was echt grappig Big Grin Ik stond een kwartiertje voor de open brug, gezellig te kletsen met die drie wielrenners die je ook gepasseerd hebt. Eén van de laatste dingen die zij zeiden was: "ja, dit is toch wel bijzonder hoor, zie je echt niet iedere dag..."

...en toen kwam jij langs, hahaha Big Grin

Het waaide weer eens stevig vandaag, maar wat een toeval en leuk dat ik een forumlid heb gezien! Volgende keer hopelijk tijd en juiste plaats om eens kennis te maken!