![]() |
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Afdrukversie +- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl) +-- Forum: Ligfietsers (https://ligfietsers.nl/forum-3.html) +--- Forum: Velomobielen (https://ligfietsers.nl/forum-8.html) +--- Topic: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L (/thread-1893.html) |
RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Wim -de roetsende - 04-Apr-2025 (04-Apr-2025, 08:31 AM)Snoek043 schreef: Ik moest hier aan denken https://www.youtube.com/watch?v=gkBqVVbnZ1c Ik niet. Ik ben niet zo van de vergeldingsmaatregelen. Ik ben meer het vergevingsgezinde type dat begrip heeft voor vergissingen en fouten van anderen. RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - 365cycle - 04-Apr-2025 Buiten dat Snoek043 volgens mij doelde op hoe die man in z'n auto zit denk ik dat we hiermee wel heel offtopic gaan ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Frutsel - 04-Apr-2025 (04-Apr-2025, 08:57 AM)Wim -de roetsende schreef:(04-Apr-2025, 08:31 AM)Snoek043 schreef: Ik moest hier aan denken https://www.youtube.com/watch?v=gkBqVVbnZ1c Ik denk dat het vooral om de opgefrommelde houding van de man in auto ging RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Snoek043 - 04-Apr-2025 (04-Apr-2025, 10:37 AM)Frutsel schreef:(04-Apr-2025, 08:57 AM)Wim -de roetsende schreef:(04-Apr-2025, 08:31 AM)Snoek043 schreef: Ik moest hier aan denken https://www.youtube.com/watch?v=gkBqVVbnZ1c Gelukkig dat jij het wel doorhad. ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Wim -de roetsende - 04-Apr-2025 (04-Apr-2025, 10:35 AM)365cycle schreef: Buiten dat Snoek043 volgens mij doelde op hoe die man in z'n auto zit denk ik dat we hiermee wel heel offtopic gaan Nee hoor, gaat nog steeds over de Snoek ![]() ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - 365cycle - 07-Apr-2025 Nou ja, over Snoekjes gesproken... ![]() ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Wim -de roetsende - 07-Apr-2025 (07-Apr-2025, 07:35 PM)365cycle schreef: Nou ja, over Snoekjes gesproken... En nu een stukje fietsen ![]() ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Hardloper - 07-Apr-2025 (07-Apr-2025, 07:35 PM)365cycle schreef: Nou ja, over Snoekjes gesproken... Jullie Tuna / Snoek doen wel goed matchen met elkaar. Zelf zou ik deze kleur stelling niet uitkiezen. Maar voor beide is het niet onaardige. RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Willeke_IGKT - 07-Apr-2025 Image not found, twee keer. Andere link misschien? Ondertussen doet de oorspronkelijke foto het wel, bedankt. RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Wim -de roetsende - 07-Apr-2025 (07-Apr-2025, 07:45 PM)Willeke_IGKT schreef: Image not found, twee keer. Andere link misschien? Ik zie ze wel. RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - 365cycle - 07-Apr-2025 Denk een bugje in IMDb; ik had net vantevoren een image geüpload dat maar kort moet blijven staan, hij deed al moeilijk met uploaden. Ik plaats m zo opnieuw. RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - ZoefZoef - 07-Apr-2025 (07-Apr-2025, 07:35 PM)365cycle schreef: Nou ja, over Snoekjes gesproken... Gewoon bestellen die hap! RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - 365cycle - 07-Apr-2025 (07-Apr-2025, 07:48 PM)ZoefZoef schreef: Gewoon bestellen die hap!Haha ja, dat zou je zeggen als je niet weet dat m'n voeten ongeveer tot de punt zaten, m'n knieën vast tegen de bovenkant, en dat ik met veel moeite echt alleen op m'n armen eruit moest klimmen ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Arend-Jan - 07-Apr-2025 Gelukkig deed je dat ook niet maar 30 seconde voordat ik moest starten ofzo ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Boyd Maduro - 07-Apr-2025 (07-Apr-2025, 09:34 PM)Arend-Jan schreef: Gelukkig deed je dat ook niet maar 30 seconde voordat ik moest starten ofzo Ook echt, haha. "Velomobielen naar de baan voor de snelle groep!" "Uhm.. er zit nog even iemand vast" ![]() ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Willeke_IGKT - 07-Apr-2025 Citaat:"Uhm.. er zit nog even iemand vast"Optillen, omdraaien en schudden, toch? ![]() ![]() ![]() ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Gideonaut - 07-Apr-2025 Kan je de snoek niet een beetje uitbollen met een heteluchtpistool? Of de Alligt methode? ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Arend-Jan - 07-Apr-2025 Beter blijft hij uit de buurt van mijn fiets, met zn heteluchtpistool! ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - 365cycle - 07-Apr-2025 (07-Apr-2025, 09:53 PM)Boyd Maduro schreef: "Velomobielen naar de baan voor de snelle groep!"Had me er dan maar gewoon op getild hoor. Die Snoek van AJ gaat volgens mij vanzelf hard ![]() RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - quattrovelootje - 23-Apr-2025 Gisteren mijn Snoek L opgehaald in Dronten. De nodige aanpassingen om de gaaszit te laten passen zien er zo uit (achteraan hangt-ie zoals de standaard zit vast aan 2 riempjes) : ![]() Vergeleken met de inbouw van de QV zit de zit nu een stuk meer naar achter (bij de QV zat die bijna tegen de binnenkant van de wielasten), daar zit de langere wielbasis van de Snoek natuurlijk voor iets tussen .... RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Wim -de roetsende - 23-Apr-2025 (23-Apr-2025, 02:45 PM)quattrovelootje schreef: Gisteren mijn Snoek L opgehaald in Dronten. De nodige aanpassingen om de gaaszit te laten passen zien er zo uit (achteraan hangt-ie zoals de standaard zit vast aan 2 riempjes) Maar hoe fietst het? RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - quattrovelootje - 23-Apr-2025 (23-Apr-2025, 03:06 PM)Wim -de roetsende schreef:(23-Apr-2025, 02:45 PM)quattrovelootje schreef: Gisteren mijn Snoek L opgehaald in Dronten. De nodige aanpassingen om de gaaszit te laten passen zien er zo uit (achteraan hangt-ie zoals de standaard zit vast aan 2 riempjes)Maar hoe fietst het? De fiets ? Geen idee eiglijk. Gisteren in Dronten alleen maar 'n blokje rond gereden om uit te maken of er nog iets aan de bevestiging van de zit gedaan moest worden, maar alleen de ketting moest een flink stuk ingekort worden. De Snoek moet eerst nog bestickerd worden vooraleer ik ermee ga rijden. RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Gideonaut - 23-Apr-2025 Is de Snoek-L echt zo breed of is dat een HEEL dun mesh stoeltje? RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - ZoefZoef - 23-Apr-2025 (23-Apr-2025, 04:05 PM)Gideonaut schreef: Is de Snoek-L echt zo breed of is dat een HEEL dun mesh stoeltje? Als ik het zo bekijk, kun je de breedte van het stoeltje instellen middels de touwtjes eronder. Het lijkt me dat de breedte nu begrensd wordt door de bevestiging op binnenzijde van de wielkappen en dus vrij smal is nu. De Snoek zelf is ook een stukje minder breed dan zn voorgangers van Velomobiel, die wel aan de >75cm komen en dus wel officieel op de rijbaan mogen in tegenstelling tot de Snoek RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - Gideonaut - 23-Apr-2025 (23-Apr-2025, 04:18 PM)ZoefZoef schreef:(23-Apr-2025, 04:05 PM)Gideonaut schreef: Is de Snoek-L echt zo breed of is dat een HEEL dun mesh stoeltje? Die touwtjes zijn puur om de mesh strak te trekken, en dat is bij de meeste stoeltjes hard nodig ook, anders zit dat stalen frame in je rug te porren. Al had de Versatile mogelijkheid om het stoeltje een centimeter of 2 breder te maken dus wie weet. RE: Ervaringen met de Snoek/Snoek-L - 365cycle - 23-Apr-2025 (23-Apr-2025, 02:45 PM)quattrovelootje schreef: zit de zit nu een stuk meer naar achterAls je uit een QV komt, doe dan even voorzichtig in de bochten, zeker als je ook nog eens verder naar achteren zit. Die Snoek kiept dan in verhouding supersnel. |