Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Commentaartjes forumregels
#1
Heb ik dus braaf de forumregels een keer doorgelezen - vielen me twee dingetjes op. Ik neem aan dat deze in principe van het oude forum overgenomen zijn? Dat zou het eea verklaren... Wink 

  1. Ik denk dat punt 10 tenminste op dit moment niet van toepassing is - er is toch geen TinyPic in dit forum?
  2. Persoonlijk zou ik punt 5 toch net even wat anders brengen - ik snap dat Nederlands de voertaal hier is, maar ik zou er toch bij vermelden dat incidentele andere posts b.v. in het Engels of van mij Duits best mogen. Ik weet niet hoe groot (klein) de kans is om ook eens internationale bezoekers te krijgen, maar ik zou het leuk vinden als die zich tenminste welkom voelen. Hoe denken de anderen daarover? (of zie ik dat te zwaar?)
Cheerio,
Thomas
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door: Frank
#2
(09-Apr-2017, 12:03 AM)emgaron schreef: Heb ik dus braaf de forumregels een keer doorgelezen - vielen me twee dingetjes op. Ik neem aan dat deze in principe van het oude forum overgenomen zijn? Dat zou het eea verklaren... Wink 

  1. Ik denk dat punt 10 tenminste op dit moment niet van toepassing is - er is toch geen TinyPic in dit forum?
  2. Persoonlijk zou ik punt 5 toch net even wat anders brengen - ik snap dat Nederlands de voertaal hier is, maar ik zou er toch bij vermelden dat incidentele andere posts b.v. in het Engels of van mij Duits best mogen. Ik weet niet hoe groot (klein) de kans is om ook eens internationale bezoekers te krijgen, maar ik zou het leuk vinden als die zich tenminste welkom voelen. Hoe denken de anderen daarover? (of zie ik dat te zwaar?)
Cheerio,
Thomas

Helemaal gelijk Thomas!
Ik ben met de TinyPic plugin aan het spelen geweest gisterochtend en het werkte niet naar behoren. Dus verwijderd en verder niet aan aanpassing van de regels gedacht. (Moet ik maar niet om 4 uur 's morgens aan zoiets beginnen)

De taal regel heb ik ook aangepast. Niet alleen vanwege internationale bezoekers, maar ook nederlanders die beter zijn met b.v. engels dan nederlands. En natuurlijk zijn internationale bezoekers meer dan welkom!

Grt,

Frank

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Climate Classic
ik ben dit jaar wel ...Veloquest — 03:55 PM
Alpha7 en RaptoBike
De Alpha7 is volge...365cycle — 01:57 PM
Alpha7 en RaptoBike
De Alpha7 is inderda...arnoldl — 01:19 PM
Alpha7 en RaptoBike
Ik zie de foto's nie...Atrike — 01:19 PM
Alpha7 en RaptoBike
De Alpha7 is volgens...Gideonaut — 12:25 PM
Alpha7 en RaptoBike
Sinds kort een mild ...arnoldl — 12:00 PM
Ervaring eerste rit naar het werk
Ja inderdaad, het is...bucovaina — 11:17 AM
Ervaring eerste rit naar het werk
Omdat ik sowieso o...Willeke_IGKT — 10:09 AM
Ervaring eerste rit naar het werk
Ja ik vind het ook w...bucovaina — 08:11 AM
Welke remkabel voor de Quest?
Ik heb dit weekend d...bucovaina — 07:59 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Daarmee voldoe je ...Bart Verbeek — 07:01 AM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Daarmee voldoe je ...365cycle — 06:57 AM
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
Vanaf mk7 wel gelo...365cycle — 06:55 AM
Ervaring eerste rit naar het werk
Echt leuk om dit te ...365cycle — 06:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ...Wim -de roetsende — 06:14 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik de eerste...Frutsel — 11:38 PM
Medeliggers onderweg
Maar liefst 2 ligger...voodoo — 10:09 PM